Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feilkode på instrument panel engine failure

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feilkode på instrument panel engine failure

Sm4 virker perfekt men har feil på instrument panel , engine lamp lyser , selvfølgelig , siden jeg har fjernet fordeleren og plugget hullet ,montert coil on stick, alle sensore som var orginale er fjernet og er ikke koblet opp mot orginal ecu . Hvordan løse dette ? Skulle gjerne og fått turteller til å virke i panelet og . Skal ledninger fra orginal systemet som feks speed sensor ecu kobles sammen med ledningene til sm4 ? Disse ledningene ligger nå avklipt , eneste som er fungerende fra orginal systemet er vifte , temperatur føler , lys og oljetrykks måler . Toyota Celica 7afe st200 1996 mod
    English

SM4 seems perfect but has flaws on the instrument panel , engine lamp lights , of course, since I have removed the distributor and plugged hole, mounted coil on stick, all sensors were original is removed and is not connected to the original ECU . How to solve this ? Would have liked that the tachometer to serve in the panel . Shall wires from the original system like the speed sensor ECU connected by wires to SM4 ? These wires are now cropped , only ones working are from the original system 's fan , temperature sensor , light and oil pressure gauge. Toyota Celica ST200 7afe 1996 mod
    Last edited by Ronnie; August 22nd, 2016, 11:44 AM.
    I am a biological syntax error...error...error

Du får nog ta ett fel i taget och lösa det. Engine Lamp kommer såklart lysa då den är kopplad till original ECU som inte fungerar, ta bort kabeln eller koppla den till att visa felkoder från SM4. Varvräknaren gäller det att hitta original kabel till samt koppla den till Sm4 varvräknarutgång. Eventuellt kan man leda signalen genom spolen på ett relä om den inte orkar driva direkt.
    Robert Jansson
    MRM-Racing

Comment

Tok å koblet lampen til ladelampen jeg så virker den visuelt som den skal . Kan jeg åpne port nr 8 Gry/BLK etter å ha koblet den til signal inn på turteller og vil da tacometer virke ? Går dette uten å fucke opp mapingen ? Er litt redd for å koble til , betalte en halv formue for å mappe den ...
      I am a biological syntax error...error...error

Comment

Working...
      X